Ung mann og dame med sekker på ryggen går ned en trapp
For studenter

Som ny student vil det være mange spørsmål som du trenger svar på. Vi har samlet informasjon vi tenker kan være nyttig for deg.

Bilde fra politiets nettsted angående politiattest!''

Politiattest

Det kan hende studiet du skal ta hos oss krever at du leverer politiattest.

Praktisk informasjon

Her finner du informasjon du kan trenge som student ved Fagskolen Diakonova.

To personer foran pc med bok!''

Studietider Bergen

Her finner du informasjon om undervisningstider ved studiested Bergen for våren 2024.

Studentdemokrati

Studentorganet FD består av samtlige klassetillitsvalgte ved fagskolen og utgjør generalforsamlingen, det øverste studentdemokratiske organet ved fagskolen. Studentorganet skal sikre at studentenes interesser blir ivaretatt. Dette kan være forhold i forbindelse med læringsmiljø, studentvelferd, studiekvalitet eller andre studentpolitiske saker.

Studentombud

Marit Elizabeth Sand Solvik er studentombud for studentene ved Fagskolen Diakonova, VID Vitenskapelige Høgskole, Høyskolen Kristiania, NLA Høgskolen, Høgskolen i Molde, Dronning Mauds Minne Høgskole og Fjellhaug Internasjonale Høgskole.