To personer foran pc med bok
For søkere
Smilende gutt og jente ser på pc!''

Slik søker du

Her finner du mer informasjon om søkeprosessen.

Illustrasjonsfoto - pasient og ansatt med tommel opp!''

Realkompetansevurdering

Skal du søke om opptak til fagskoleutdanning uten at du oppfyller det formelle opptakskravet? Dersom du er 23 år eller eldre har du mulighet for å bli realkompetansevurdert.

Jente som sitter med en kopp i hendene og ser tankefull ut av vinduet!''

Spørsmål og svar - Starte utdanning etter mange år i arbeidslivet

Det er naturlig at det kan dukke opp spørsmål hvis du vurderer å gå tilbake til skolebenken etter mange år i arbeid. Kanskje du finner svar på det du lurer på nedenfor?

Ungt par, jente og gutt som går sammen ute i naturen. Han ser mot henne og de smiler.!''

Velkommen til Fagskolen Diakonova: Hvor din trivsel står i fokus

Når du trer inn gjennom dørene til Fagskolen Diakonova, trer du inn i et fellesskap som bryr seg om deg som en hel person, ikke bare som en student på vei mot en grad. For oss er utdanning ikke bare et spørsmål om å oppnå mål, men også om å oppnå personlig vekst og trivsel.